maandag 18 juli 2011

Catrice: Ultimate Colour: Frozen Rose (Review)


Zoals beloofd ga ik over deze prachtige lipstick een review schrijven, in dit artikel had ik laten zien wat ik allemaal had gekocht in de Kruidvat. Maar lets go to the review..



Ik heb eindelijk deze lipstick gekocht, zoals jullie weten wou ik allang een 'Gaga-achtige' lipstick. Ik had dan deze lipstick van Rimmel gekocht. Maar het heeft een droge formule vind ik. Maar deze lipstick van Catrice is gewoon geweldig.
Het is lekker hydraterend en glijdt over je lippen zoals al de andere lipsticks van Catrice die ik heb: '010 Be Natural' en '140 Pinker-Bell'. Het is alsof je lipgloss op je lippen hebt maar het is gewoon een lipstick!

Ik heb dus nu de '130 Frozen Rose' gekozen.
Prijs: 3,99 euro

Hier is een swatch op mijn hand met dit geweldige lipstick..

En hier op mijn lippen.
Ik vind het een prachtige kleur, het staat met alles, love it!
Ik weet nu al dat ik dit veel ga gebruiken..


Willen jullie nog meer reviews lezen over de Catrice lipsticks, laat het mij weten!

xx

1 opmerking: