zondag 17 juli 2011

Kruidvat Haul 2


Ik ben weer eens langs geweest bij de Kruidvat, en ik zag dat er sale was bij de make-up van Catrice. Als je 3 dingen producten van Catrice kocht kreeg je 25 % korting. Dus niets kon me tegenhouden om dit spulletjes te kopen ^^
Lees verder voor meer info over de dingen die ik heb gekocht..



                                Zonder flits                         Met flits

Ik heb nooit een aparte zwarte mono oogschaduw gehad. Ik heb wel verschillende zwarte oogschaduwen in andere paletten zoals de 88 palette, of in een quatro palette. Maar nog nooit een aparte. En ik heb dus nu ene van Catrice gekocht. Absolute Eye Colour Mono in '140 The Captain Of The Black Pearl', mooi naam he?! Het is een pikzwarte kleur met glittertjes. Perfect voor een smokey eye, of om onder je oog te doen. Ik ben erg enthousiast erover. Ik heb het direct in de winkel geswatcht, want de meeste zwarte oogschaduwen lijken wel mooi zwart, maar zijn zo ongepigmenteerd. Maar deze was gewoon wauww.. Kijk verder naar de swatch!

En dit met 1 veeg!! Geweldig toch?!
Prijs: 2,79 euro 
Wat heel erg betaalbaar is voor een oogschaduw met zo een pigmentatie.


                                Zonder fllits                          Met flits
Prijs: 5,99 euro

Dan, EINDELIJKKKK heb ik de 'Photo Finish' Foundation van Catrice gekocht! Ik hoor en lees er zo goede dingen over, ik moest het wel kopen. Ik heb het in de kleur '030 Caramel Beige'. Ik heb het op mijn hand geswatcht maar het leek wel wat licht voor mij. Ik ga hier nog een aparte review over schrijven waar ik de foundation degelijk op mijn gezicht test.



Jaa jaa, weer al een lipstick van Catrice. Ondertussen mijn derde. Ik ben heel tevreden over dit lipsticks van de 'Ultimate Colour' collectie. Dit keer heb ik '130 Frozen Rose' gekozen. Dit wou ik ook al zo lang sinds dat de collectie vernieuwd is. Ik ga hier ook een aparte review over schrijven. De prijs van deze beauty is 3,99 euro

Laat me weten wat jullie favoriete make-up is van Catrice..

xx

3 opmerkingen:

  1. Mooie oogschaduw!
    Ben benieuwd naar je review van die foundation!
    Ik ga je volgen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, ik zoek al super lang naar die kleur!
    Maar die is hir nog steeds niet binnen :( xx

    BeantwoordenVerwijderen