maandag 4 juli 2011

Kruidvat Haul

Ik moest van m'n ma iets brengen naar de stad, en ik ging ff lang bij de kruidvat. Ik heb 4 dingen gekocht,..



 Ik had dringend een nieuwe poeder nodig, want mijn was op aan het geraken.
En ik zag dit Essence poeder in '09 Soft Tan', dit is de donkerste kleur.

 Het zorgt voor een 'matt & flawless skin'. 
Iets wat je zeker nodig hebt voor in de zomer.
Prijs: 2,99 euro


 Daarna zag ik een limited edition van de You Rock!-collectie van Essence,
het staat daar al lang in de rekken, maar heb het nooit echt goed bekeken.
En ik zag plots een lipstain, dus nam ik die mee.

 Het zou een lange tijd op je lippen blijven dan een normale lipstick.
Er waren 2 varianten '01 Let me in Rose' en diegene wat ik heb
'02 Your Pink is on Fire' (Swatches volgen nog)
Prijs: 1 euro


Dan nog een lipstick van de vernieuwde collectie van Catrice.
de 'Ultimate Colour' in '140 Pinker-bell'
Prijs: 3,99 euro


 Een voedingssupplement van Kruidvat zelf voor
Huid, haar & nagels.
Het zou je huid zachter maken, je haar gezonder en sneller laten groeien, en je nagels sterker en harder maken. Klinkt geweldig toch?

Ik had over dit product gelezen bij een artikel van Mascha, en ik wou het ook testen.
Ik had zo een product al eens geprobeert, niet van de Kruidvat maar van de Apotheek en het werkte wel, maar ik had het maar 1 maandje gebruikt.
Hier zitten 60 tabletten in, 1 voor elke dag. Ik kan er dus 2 maanden mee gaan.
Ik ben begonnen sinds 2 juli 2011.
Enige nadeel: het heeft een afschuwelijke smaak!
Prijs: 4,19 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten