zondag 3 juli 2011

"4 week, No heat" Challenge

Ik was op Youtube zoals gewoonlijk beauty-video's aan het bekijken. Totdat ik deze challenge tegenkwam..



Dus zoals de titel het zegt, 4 weken lang geen hitte op je haar gebruiken.
Geen haardroger, geen stijltang, geen krultang, niks niks niks! Dit moet je 4 weken lang kunnen volhouden. Je haar gaat er gezonder van worden, geen splijtende haar uiteinden meer en je haar groeit sneller doordat je geen hitte gebruikt.
En sinds dat ik geen extensions meer heb wil ik wel deze uitdaging aangaan.
Ik ben al begonnen sinds 1 juli, dus tot 1 augustus ga ik geen hitte gebruiken op mijn haar. Als ik dit volhoud ga ik m'n eigen belonen met LuxyHairextensions ^^

Wish me luck!
Ik ga jullie hier nog over updaten binnen 2 weken en over 4 weken, dus blijf m'n blog volgen.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten