dinsdag 26 juli 2011

Gold Watches

Laatste tijd ben ik geobsedeerd door gouden horloges, ik wil zo graag ene hebben. Maar ik vind gewoon geen die mooi is en binnen mijn budget is .. Ik heb een paar mooie horloges gevonden die ik wel erg mooi vind. Goud en wit in de binenkant, mm love that.
Lees verder voor het merknaam en de prijs van deze prachtjes..



De horloge van DulceCandy vind ik gewoon wauw.
Door haar ben ik geobsedeerd geraakt door gouden horloges, en daarom wil ook zo graag één.

Haar horloge is van het merknaam 'Invicta'.
Invicta Angel: Model 0460.
De originele prijs was: 595 dollar maar ik heb het gevonden tussen 80-120 dollar.

Deze van Dior vind ik prachtig!!
Dior Chiffre Rouge-103 
Prijs: 187dollar
 Michael Kors
Oversized Gold Chronograph Watch
Prijs: 199 pound = 225 euro

 Guess 
W18538L1 Puzzle Womens Watch
Prijs: 148 pound = 170 euro


 Choppard 
Model nummer: 38-344521 
Prijs: 10.300 dollar
(WTF!)
Swiss Legend 
Originele prijs: 1495 dollar en op Hautelook.com is het 240 dollar


Ik wacht dus tot ik mijn mooie gouden horloge heb gevonden, 
als ik het heb gevonden laat ik jullie dit zeker en vast weten!
Wat vinden jullie van gouden horloges?

xx

2 opmerkingen:

  1. I read this post completely regarding the difference of hottest and previous technologies, it's amazing article.

    my homepage: ルブタン 新作

    BeantwoordenVerwijderen
  2. To ensure the user and is perfect for those people how to buy p90x nutrition plan who want to first lose
    some weight. You're also recommended to it really well, and like the how to buy p90x nutrition plan last time, I am focusing more effort on shifting my hips/feet on each punch.

    Have a look at my blog full article

    BeantwoordenVerwijderen