woensdag 6 juli 2011

H&M accessoires

Vorig week ben ik langs geweest bij de H&M in Genk, en dit is wat ik heb uitgekozen van de accessoires ..



3 paar oorbellen voor 4,95 euro.

Ik vind vooral die witte met een gouden randje heel mooi, ik vind dat witte simpele oorbellen op elke kledingstuk passen.
Die er langs, de doorzichtig oranje goud achtige kleur vind ik eigenlijk maar niks, ik weet gewoon niet waarmee ik het kan aandoen.
Dan de onderste gouden oorbel vind ik ook wel iets hebben.

Dan deze mooie gouden haarspeld voor 2,95 euro.
Het is vooral heel mooi als je een half-updo maakt en dit er bij gebruikt.

  Ik had het hier voor het eerst aangedaan.

Hier had ik m'n extensions nog, je ziet de parels van de extensions aan de linkerkant als je goed kijkt.

En dit is mijn zusje met het haarspeld, 
ik had haar helemaal opgemaakt voor haar galabal.

Het vlindertje geeft iets extra aan je kapsel , niet? ^^

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten