dinsdag 5 juli 2011

Beyoncé 4

Ik ben een heeeeeeeeeeeeeeel grote fan van Beyoncé Knowles en ben dit ook altijd geweest sinds dat ik hen (Destiny's Child) voor het eerst had gehoord. Ze is zo een strong woman, ik HOU van haar. Ik ben gek op haar persoonlijkheid, haar schoonheid, haar muziek, stem, dans, haar fashionstyle alles maar dan ook alles maakt me meer gek van haar. Ze is een heel grote inspiratie voor mij..
I wanna be like her & run the world!

Eind juni heeft ze dan haar vierde solo album uitgebracht '4'. In totaal heeft ze 12 liedjes staan op de album. Haar eerste single kent wel iedereen 'Run The World'
Wie het nog niet heeft gezien, check de video hieronder..


LOVE IT !!

En net heb zat ik weer op Youtube video's te kijken, dit keer van Beyoncé en ik kwam dit video tegen.
Het is 20 minuten lang, maar ik heb genoten van elk moment.
She is so inspirational <3 I really LOVE/ADORE her !

Het is een 'Achter de schermen' video ..
Isn't she beautiful?

En wie houdt nog van Beyoncé?! Welk liedje van dit album vinden jullie het mooiste?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten