vrijdag 13 juli 2012

Make-up Haul: Kruidvat

Maandag 3 juli, begin van de solden periode,
ben ik heel even naar Kruidvat geweest,
en heb deze spulletjes gekocht..




Deze wou ik al een tijdje hebben, 
je hebt 2 soorten.
Ene voor blondines en ene voor brunettes, 
ik heb natuurlijk het laatste genomen.
Het heet '02 miami heat'
helaas is er geen enkele 'heat' te bespeuren in België,
dus is deze product geweldig om u even 'zomers' te laten voelen.

Deze shimmer palette heeft 6 verschillende kleuren,
het is wel heel mooi glowy, 
perfect als bronzer dus.

Hier heb ik al de kleuren apart geswatcht.
de 1ste, 3de en 4de vind ik wel mooie kleuren, 
je kan het ook als oogschaduw gebruiken als je wil.
Je kan ook zien dat ze super gepigmenteerd zijn,
wat zijn voor- en nadelen heeft.

Hier heb ik de kleuren gemengd. 
Het ziet er in het echt veel donkerder uit,
en je ziet het ook op je gezicht, 
omdat het zo fel gepigmenteerd is kan je perongeluk te veel 
product nemen op je kwast.
En girllll, het ziet er niet goed uit op je gezicht, trust me!
Dus ga er heel lichtjes over met je kwast, zo krijg je een mooie glowy face :)

Deze product kost: 3,79€

Deze mousse van  Catrice gebruikte ik een paar jaren geleden als foundation.
Maar ik ga het nu gebruiken als bronzer, juist nadar ik mijn foundation heb opgedaan.
Het lijkt meer naturel, dan een blush/bronzer poeder.

Het is zo donker omdat ik het donkerst kleur heb gekozen.

Het smeert super!
En dit kost: 3,49€

Ik wou ook al een tijdje een getinte dagcrème, 
het is perfect om dit op je gezicht te doen in de zomer dan een dikke foundation.

Je hebt dit een een lichte kleur, die was te licht voor mij.
En je hebt het in deze kleur, en dit is te donker voor mij :(

Hier zie je hoe donker het is.

Het smeert wel gemakkelijk op mijn hand, 
maar op mijn gezicht is het toch wel moeilijker.

Het is totaal niet dekkend, 
maar dit is dan ook de bedoeling van een dagcrème.
Prijs: 2,99€

Dan deze donkerblauwe gel eyeliner van Catcice,
van de 'Cruise Couture' collectie.

'C01 Nautica'
Een prachtig blauwe kleur, 
ik wou altijd wel een ander kleurtje hebben dan zwart.

Hier zie je het kleurverschil.

En hier een swatch.
Heel fijn om te smeren, het is fijn romig.

En hier een swatch op mijn ooglid zelf,
zoals je kan zien is het wel heeeel donkerblauw, bijna zwart..
Ik had het toch wel iets lichter gewild.
Prijs: 2,50€

Zo dit was mijn make-up haul,
I hope you enjoyed beautiess

xx


5 opmerkingen:

  1. Hi, I do believe this is an excellent site. I
    stumbledupon it ;) I am going to return once again since
    I book marked it. Money and freedom is the greatest way to
    change, may you be rich and continue to help others.


    my weblog :: core training pilates

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Right heгe is the peгfect wеb site for
    anyone who wаntѕ to find оut about this topic.
    You understand a whole lot its almost hard to argue with
    you (not that I persοnаlly would want to…HaHa).

    You ԁefinitely put a neω spin оn a
    subject that hаѕ been wгitten about for decadеs.

    Excellent stuff, just excellent!

    mу page; orgаniс potting sοil
    (http://felr.ufpa.br/index.php/Organic_Potting_Soil)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I’m curious to find out what blog platform you’re working with?

    I’m experiencing some small security issues with my latest blog and I would like to find something
    more safe. Do you have any suggestions?

    Review my weblog what does going green mean (zhashkivia.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. After I initіally lеft a cοmment I аppeаr to
    have сlickeԁ οn the -Notіfy
    mе ωhеn new сomments aгe аԁdеd- сhеcκbox and now whеnеѵeг a commеnt іs аԁdеd I rеcievе
    fоur emails with thе samе comment. Thеrе has to be a mеаnѕ yоu
    aге ablе to remove me frοm thаt ѕегvice?

    Kudoѕ!

    Feel free to surf tο my ωеblog; pilates workout

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This excellent website certainly has all the informаtiοn I wanted concerning this ѕubject and ԁidn’t know whο to ask.


    my web pagе what is going green

    BeantwoordenVerwijderen