vrijdag 6 juli 2012

Sneak Peek Juni

Juni was een mooie maar stressvolle maand geweest voor mij.
Ik had examens en een eindpresentatie,
dus heel de maand zat ik met mijn groepsleden aan onze eindwerk te werken,
als ik dit niet deed speelde ik vaak met mijn lieve katjes,
zie het zelf maar..


Ik heb de achtergrond van mijn iPhone veranderd. 

Een vriendin kwam langs om haar make-up te laten doen voor een trouwfeest.

OOTD

watermelooooon <3


New shoes & dress!


Met mn lieve nichtje Rabia <3

OOTD

FOTD

muaaah x

We waren bij mijn thuis met de meisjes aan het werken
voor onze eindwerk,
en iemand was ons aan het storen ^^


7 juni 2012
we waren bij Aylin's huis om nog aan onze eindwerk te werken,
het was een lange dag!

8 juni 2012
we moesten onze eindwerk op papier al afgeven..
Wij hebben gekozen om over het bedrijf Kinepolis te spreken,
dit is een grote bioscoopcomplex hier in Limburg/België..


Pumbaaa

Spinaziepuree met zalm

Mijn eerste video aan het editen..

12 juni 2012
Klaar om een wandeling te maken..

<3

So peaceful



Orchidee <3

Boyfriend heeft paar dingen gekocht van de Primark voor mij!

13 juni 2012
1ste examen aan het leren

Hebben jullie dit ook als de zon op een bepaalde plaats heel fel schijnt,
dat het daar zo lekker warm is, en de andere plaatsen koud?
Ik hou ervan om mn voeten op de warme plaats te verwarmen haha


karaokeparty.com
hahaha ik was hier één van Rihanna's liedjes aan het zingen :p


14 juni 2012
OOTD + FOTD
1ste examen gehad..

15 juni 2012
regenachtige weer :(

Voor mensen die op dieet zijn,
een heel goede motivatie!!

16 juni 2012
En voor het 2de examen aan het leren..

Jeffrey Campbell Lita
ik willllll zeeeeeee!! <3

Bday boy Kaan

Een paar dingen van eBay en dealextreme besteld..


18 juni 2012
De dag voor onze grote presentatie van onze eindwerk,
nog alles aan het herhalen..

Mijn lieve vriendin Aylin haar prachtige haartjes <3

Ik wil dittt!!
nikon d5100 <3

19 juni 2012
Grote presentatie-dag is aangekomen!!

Klaar voor de strijd! 

Goodiebag voor de jury :D
Popcorn van de Kinepolis zelf, en een colaatje erlangs.

Aylintje

Hilaltje

En daarna uit gaan eten met liefje..

<3


Food <3

His food

We zijn samen 'The Vow' gaan kijken..

En even naar de park gegaan..


En toen ik thuis aankwam zag ik deze pakketje staan van eBay ^^


20 juni 2012

my babiesss





<3



21 juni 2012
Er kwamen nog 2 pakketjes aan van eBay ^^
een 3 meter lange lader voor mijn iPhone
en 10 paar valse wimpers.

<3

Papa, Opa & Me

Brother

Orchid

Aardbeien van onze tuin!

Eén van mijn favoriete youtube guru's:
fashionista804
Ze heeft echt heel mooie ogen <3

Lelie in onze tuin <3

26 juni 2012
Mijn make-up borstels aan het wassen!!

Lievekes <3

Brother,
we waren naar de film gegaan,
'Snow White & The Hundsman'
echt een aanrader!

Sister

moi

27 juni 2012
En mijn stuff van dealextreme kwamen ook aan,
is ie niet lieffff?!


Gaan shoppen met zusje

Erna nog een smoothie gaan drinken, 
deze is met sinaasappelsap en framboos.

Al mijn iPhone hoesjes <3


Oh, en deze (fake) leren jas van NewLook gekocht,
was 50€ maar ik heb het voor 10€ gehaald,
yeaaaah buddy :p

28 juni 2012
Armcandy

Nieuwe legging van NewLook,
Ik was hier op school in de gang aan het wachten om 
mijn examens in te kijken, 
op de 27ste heb ik mijn resultaten gekregen, 
ik ben op alles geslaagd behalve mijn Frans.
Dus dat wordt een herexamen :(


Dan nog even gaan shoppen, en erna weer een smoothie gaan drinken.
Deze was met appelsap, peer, ananas en frambozen dacht ik.
Superlekker!

<3

29 juni 2012
Mijn laatste pakketje van eBay kwam ook aan,
deze is mijn favoriet!

30 juni 2012
En ik eindig deze maand met een lekker ijsje!

Hopelijk hebben jullie een heel fijne zomervakantie!!
Tot de volgende blogpost,

xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten