zaterdag 16 juli 2011

"4 week, No heat" Challenge: Update after 2 weeks


Ik heb dus al 2 weken en 2 dagen geen hitte op mijn haren gebruikt, geen haardroger geen stijltang, niks.
Lees verder voor mijn update over dit challenge..


Het valt dus wel heel goed mee. Enig voordeel is dat ik niet vaak naar buiten ga met deze regenachtige weer (grrrr!) dus ziet niemand mij met deze kroezelige haar. Maar als ik naar buiten ga, bind ik het vast in een dotje. Ik heb inderdaad al in 2 weken verschil gezien. In het begin, nadat ik uit de douche kwam en mijn haar liet drogen met gewoon buitenlucht, werd mijn haar enorm pluizig. Maar nu valt het eigenlijk best wel mee.

In die 2 weken heb ik ook bijna geen make-up gebruikt!! Wat een heel grote wonder is. Af en toe heb ik wel eyeliner gebruikt, maar dat was het dan ook. Mijn huid is ook beter aan het worden zonder make-up en al. Maar vandaag ga ik wel make-up doen, want mijn broertje is 16 jaar geworden, we gonna party ^^

Nog 2 weken te gaan, want dan stopt deze challenge. Ik ga in augustus werken dan ga ik wel mijn haren terug beginnen te stijlen. Want helloooo ik ga terug in een groep mensen komen, ik moet er toch goed uitzien eh :p

Ik laat jullie nog iets weten na 2 weken over dit challenge.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten