dinsdag 19 juli 2011

Laptop Cooling pad


Ik heb mijn laptop al bijna 1 jaar in mijn bezit. En meestal zit ik met m'n laptop op schoot, in m'n bed. En daardoor wordt mijn laptop heel erg warm van onder. Dit is natuurlijk niet goed voor je laptop. Ik zat te denken wat ik eraan kan doen om de levensduur van mijn laptop lang te houden en ik heb hiervoor een oplossing gevonden!!

Een cooling pad.

 Ik heb dit cooling pad van de Mediamarkt voor 20 euro gekocht.

 Achterkant van de doos waar de nodige uitleg staat geschreven.

 En zo ziet het er uit als je het uit de verpakking haalt.
Ze geven er nog een gids bij (die ik niet heb gelezen :p )

 Van boven is het wit.
Binnen in zit er een ventilator die je laptop koel houdt zodat het niet oververhit geraakt.

 Van onder is het groen, just like my room is ingericht. 
Groen met wit.
Je ziet hier ook de USB-kabel die je in je laptop moet steken zodat de cooling pad begint te werken.

En hier is het dan hoe je je laptop er op zet en de usb erin steekt.


Hopelijk hebben jullie dit ook, zo niet ga het dringend aanschaffen!

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten