zondag 24 april 2011

Vernieuwde Catrice; Haul


Een paar weken geleden ben ik dus langs geweest in Kruidvat bij mij in de buurt. En ja jaa! Daar was de totaal vernieuwde catrice ^^ Ik was echt superblij!
Als ik kon, wou ik alles kopen, maar helaas heb ik een paar dingen gekozen die ik echt heel graag wou..


Eerst en vooral wat ik superduper graag wou was een nude lipstick. Nadat ik de foto's zag van MissLipgloss was ik meteen verkocht. Ik MOEST het gewoon hebben. En ja, ik heb het gekocht :D



Ik ben echt superblij ermee, sinds ik het heb gekocht doe ik het elke dag op.
Ik heb al 1/3 van de lipstick al opgedaan :D

Het geeft een perfecte dekking, en blijft lang op je lippen zitten.
Het is ook lekker creamy, daardoor smeert het heel gemakkelijk op je lippen.

Dit nude lipstick heet ' 010 Be Natural' en kost €3,99.

Ik wil nog heel graag ' Princess Peach' & ' Frozen Rose' & 'Pinker-Bell'
Maar ik kan het kopen wanner ik wil, het is toch geen Limited Edition ^^






Dan de next thing dat ik heel graag wou was een eyeliner brush. Ik heb al ene die je samen kopen met de Essence Gelliner LE. maar zo goed vond ik het niet. Nu heb ik deze gekocht, ben er wel tevreden over vooral omdat het 2 zijden heeft. Die van Essence heeft geen angled brush. Alleen moet ik mijn gelliner wel vernieuwen, want die van Essence is echt uitgedroogd. Dan die maar van Catrice kopen :)
Dit kost € 2,49.


Toen ik dit quatro palette ook zag op MissLipgloss haar blog was ik meteen verliefd. Ik hou van neutral oogschaduwen, vooral als het goud en bruine kleuren bevat. Dus ik wou deze zeker en vast proberen.



Over de higlighter ben ik heel tevreden over, goede pigmentatie en echt perfect voor een higlighter.
De goude kleur heeft me toch wel teleurgesteld :(
pigmentatie vind ik niet zo goed als ik verwacht had.
De grijs-bruine kleur is ook wat minder van pigmentatie, maar het valt wel mee. Dan my love, de sparkelende bruine kleur ^^ wauww die is echt prachtig. Laatste tijd gebruik ik die heel vaak.
Dit palette; ' 040 Never Let Me Go!' kost € 4,99.


Hier is een swatch van de ' Never Let Me Go!' palette.



En hier een look waarmee ik al de producten van dit artikel heb gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten