woensdag 27 april 2011

Zwarte Markt: Haul


Zondag ben ik naar de zwarte markt in Tessenderlo gegaan, ik had gehoord dat je daar heel goedkope spullen kan kopen zoals; kleren, make-up, huishoudspullen,..
En dit zijn mijn inkoopjes..
De zwarte markt in Tessenderlo bestaat al jareeeeeeeeeen, maar ik ga daar voor het eerste keer :) 
Buiten is er een gewoon een markt, niks speciaals eigenlijk.
Maar om binnen te gaan moet je per persoon 2.5 euro inkom betalen. Je hebt 3 grote hallen, ik ben er maar in 2 geweest. 1 hal is echt zo groot dat je bijna 2 uur nodig hebt om alles rond te gaan. Je vind er echt alles alles alles, sommige tweedehands sommigen ongebruikt; tapijten, DVD’s, games, waterpijpen, gsm’s, laptop’s, tv’s, eetkraampjes, meubelen, kleren en noem maar op maar wat ik interessant vond was natuurlijk de cosmetica gedeelte ^^

NIETS was boven de 10 euro !!
Ik zag mijn favoriete mascara ‘False Lash Effect vn MaxFactor’ die leeg was, en dit voor alleen maaaaaarrr 8 euro in plaats van 17 euro !!! 9 euro goedkoper!! Wat een koopje is dat he?!

En iets verder zag ik mijn en MissLipgloss’ favoriete foundation ‘Bourjois Healthy Mix Foundation’ en dit kostte ook 8 euro ipv 15 euro!!

Ik was echt superblij toen ik dit zag, en heb het direct gekocht!
Voortaan ga ik gewoon naar daar om mijn all time favourites te kopen.

Je had daar natuurlijk niet alles, maar als deze 2 daar zijn is dat al genoeg voor mij :)
En zo goedkoop, ik kan het nog altijd niet geloven.

Als je het in de Kruidvat zou kopen zou je voor die 2 producten 33 euro kwijt zijn, en ik heb er maar 16 euro voor betaalt. Wat een deal ha!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten