dinsdag 26 april 2011

FOTD; Neutral Pop


Dit is mijn eerste FOTD, ..

Ik gebruik altijd eyeliner van boven, mascara & bronzer. Zonder dit op te doen ga ik nooit het huis uit.
Maar soms wil ik natuurlijk ietsje meer make up opdoen.

Omdat het lente is, heb ik wel leuke opvallende kleuren gebruikt.
Ik heb geen oogschaduw op om toch een beetje neutraal te blijven.


Hier heb ik op mijn gezicht: een minerale losse poeder van Essence '03 Soft Honey' op en mijn all time favourite bronzer van 2B + Maybelline bronzer.



Dan op mijn ogen: Catrice eyeliner, macara; Lash Accelerator by Rimmel.
Een oogpotlood van Essence; '07 Easy Going' een turquoise kleur, echt prachtig. En het blijft heel de dag op je oog zitten.
Mijn wenkbrauwen; Essence Eyebrow-kit. Ze hebben dit niet meer in de collectie van Essence :( maar ik heb onlangs nog ene gespot in de sale-grabbelbak :D en ik heb het direct gekocht.



En op mijn lippen heb ik 020 Shake-up PINK by Rimmel, een erg matte roze kleur.

Zo dit was het, hopelijk komen er binnenkort nog meer FOTD en OOTD ^^

Tot dan xx

3 opmerkingen:

  1. Ooohh jou wenkbrauwen zijn echt superr mooii!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah supermooi! Ik maak mijn ogen ook altijd zo op, en idd je hebt echt prachtige wenkbrauwen! Ik kan ook nooit zonder bronzer..

    Groetjes ,,
    Emine :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je wenkbrauwen echt een te scherpe hoek hebben. Daardoor krijg je een beetje een boze uitstraling vind ik.. Jammer
    voorderest vind k je eyeliner heel erg mooi staan

    BeantwoordenVerwijderen