woensdag 16 maart 2011

Rimmel Lipsticks: Review


Beautyss, bij mijn Make-up haul artikel had ik jullie al verteld dat ik hierover een review zou schrijven.
2 Lipsticken die ik laatst bij Kruidvat had gekocht.
Allebei van Rimmel. And I freakin' LOVE them!!


1. SHAKE-UP PINK

Ik stond voor het Rimmel standje bij Kruidvat, en ik zocht een mooie 'Lady Gaga'-achtige lipstick. En na wat te swatchen op mijn hand, had ik er ene gevonden!

Ik hou van de verpakking van dit lipstick. Nice Pinkyy met gouden detail. En de kleurr dan!! Waauwwwwwwww, NIET ??!
Ik doe het laatste tijd wel vaak op. Maar enige nadeel is, dat het niet echt naar lipstick ruikt maar zo naar komkommer-geur :D haha..

Het heeft een erg matte finish. Maar als je er heel vaak over gaat op je lippen dan geeft het een beetje glans af.
Het laatst had ik op Girlscene gelezen dat krijtachtige lippen een trend is. En ik deze lipstick is zeker ook een krijtachtige kleur.
Soms kan het prachtig op mijn lippen staan, maar soms heeft het zo een droge poederachtige/'krijtachtige' gevoel. Wat dus raar aanvoelt, but nu ik die artikel op Girlscene heb gelezen vind ik het niet meer erg :D

Het is in de kleur '020 Shake-up PINK'
(Colour Show Off Lipstick)

DUCKFACE ahaha :D 
Het is ook een trend eh tegenwoordig :p

En hier een duidelijke foto.
Het is wel precies veel belicht, maar het is echt moeilijk 
om een perfecte foto te kunnen maken.

Prijs: 8,99€

2. HEART BREAKER
Kom zeg, bekijk die naam eens. Alleen die naam al sprak me zo fel aan!!
Ik zag die naam, en ik dacht echt 'Oefhhh die moet ik gewoon testen!!' en na het getest te hebben had ik geen ander keuze dan het te kopen !!


Dit beauty is gewoon 'L O V E' !!

Verpakking is heel neutraal vind ik, gewoon zo zwart met piepkleine rode glinstertjes. 
Maar wat er in zit, is gewoon orgasme :D
En jaa de geur, (een lipstick moet naar mijn normen gewoon lekker rieken :p) en dit riekt heeeeeerrrrlijk !!
Zo naar die zomerse fel rode kersen, mm.. Ik heb er zin in :(

Je hoeft het maar 1 keer op je lippen te smeren, en het staat gewoon PERFECT!! En een paar uurtjes lang!!
De kleur de substantie is gewoon great..



Het is in de kleur '016 Heart Breaker'
(Lasting Finish Lipstick)

En hier de uiteindelijke foto.
MAAR 1 LAAG !!

Prijs: 9,99€


En als laatste swatches op mijn hand..


Vertel mij wat jou Favoriete Lipstick is ..

xx


2 opmerkingen:

  1. haha die duckface, zo grappig. Ik vind die eerste jou echt mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOo...
    Ik vind persoonlijk de Rimmel Lipstick echt niet fijn.
    Mijn voorkeur gaat naar: Loreal, Mac & H&M...

    Ik vind de mascara & nagellak van Rimmel echt TOPp!

    BeantwoordenVerwijderen