maandag 21 maart 2011

P90X met Mascha en de rest !!


Mascha van www.beautygloss.nl/ twitterde al een tijdje over P90X, en ik begon informatie op te zoeken wat het precies was ..
En op Mascha's forum: http://www.forum.beautygloss.nl/ heeft ze onlangs een topic geopend over P90X, zij is vanaf vandaag begonnen met P90X, en zij zette de meisjes wie ook geïnteresseerd waren in dit 'Home Fitness' in een lijstje waaronder ook ik!




Ik wou al een tijdje beginnen met sporten, maar ik kon maar gewoon niet beginnen. En dit vind ik gewoon een heel goede gelegenheid om te beginnen met sport. De meisjes motiveren elkaar en vertellen hun ervaringen, en dit vind ik zo leuk!!

Mascha, ik en de rest van de meisjes doen de Lean programma. Het is 90 dagen lang, elke dag 1 uurtje sporten voor de tv/laptop. Hopelijk hou ik het vol!!
Voor je met P90X begint moet je wat metingen en een fittest doen, zo kan je na 90 dagen zien of je een evolutie hebt gemaakt. En natuurlijk foto's trekken!! (before & after pics)

Mijn metingen:

gewicht: 78 kg :$
borst: 104 cm
taille: 90 cm
heupen: 111 cm
dij: 64 cm
arm: 34 cm


Hartslag in rust: 64
pull-up: /
vertical leap: 14 cm
push-up: 0
toe touch: - 2 cm
wall squat: 17 sec
bicep curls: 35x
in&outs: 30x
heart rate max: 146/ 104/ 90/ 74/ 72


Vandaag zijn we dus allemaal begonnen met P90X.
Ik vond het toch wel zwaar :s, vooral die push-ups pffffhh maar ik moet het gewoon goed volhouden. En na 90 dagen is mijn buikje hopelijk weg en heb ik mijn conditie terug! ^^

Ik zal hierover nog een update doen, ik weet niet precies wanneer, maar ik denk om de maand eens mijn ervaringen hier met jullie delen :)

Ik wens nog iedereen van ons clubje veel succes ^^

xx

3 opmerkingen: