maandag 25 april 2011

P90X 30 Days


Er zijn al 30 dagen voorbij, lees verder voor mijn resultaten.

Ik ben dus al 30 dagen bezig met P90X, het gaat wel goed. Het is af en toe echt moeilijk om te beginne :D (geen zin) maar eens ik begonnen ben, is het echt heel fijn.

Ik voel me zo zelfzekerder, goed in mijn vel. Echt geweldig.
Ik eet ook wel minder door het warme weer. Drink veel water en dit gecombineerd met p90x heb je een lichaam die perfect gaat worden :p
Ik heb ook al foto's getrokken om te vergelijken, en ik zie al wel een groot verschil bij mijn taille, oooh ik kan echt niet wachten tot die 90 dagen voorbij zijn !!

* Mijn resultaten VAN DE VORIGE KEER:

gewicht: 78 kg :$
borst: 104 cm
taille: 90 cm
heupen: 111 cm
dij: 64 cm
arm: 34 cm

* MIJN RESULTATEN VAN NU:

gewicht: 76 kg --> -2 kg
borst: 101 cm --> -3 cm
taille: 84 cm --> -6 cm !!!!! ^^
heupen: 109 cm --> -2 cm
dij: 63 cm --> -1 cm
arm: 33 cm --> -1 cm

in totaal -13 cm :D ^^ so happy!

Bij mn dijen en armen ben ik ben ik bijna niet afgevallen, maar mijn taille ^^ 

Ben echt superblij met dit resultaat. hopelijk hou ik het nog 60 dagen vol :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten