vrijdag 16 september 2011

OOTD; Turquaze Chique


Deze outfit droeg ik op het Suikerfeest.
Lees verder om te weten waar ik het allemaal heb gekocht.


Ik zal met de schoenen beginnen, schoenen zijn dus van Primark.
Ik heb er al een artikel over geschreven.
Ze zijn dus 21 euro.

Dan mijn legging, die heb ik onlangs in de H&M gekocht: 10 euro.

Mijn turquaze topje heb ik ook van de H&M gekocht heel lang geleden, maar ik heb het nooit aangehad. Ik heb hetzelfde topje ook in een roze kleur. Het was rond de 5 euro denk ik.

Vervolgens mijn jeans jasje. Ik moest absoluut ook een jeans jasje hebben sinds dat bijna iedereen het heeft. Maar ik wou niet dat het van dikke jeans-stof was, maar van lichte materiaal. 
Dit heb ik dus ook van de H&M gekocht samen met de legging. En dit kostte me 25 euro.

TIP: er is nu een actie bezig in de H&M, alles wat te maken heeft met jeans krijg je 10 euro korting op elke jeans-kledingstuk!!

Ten slotte mijn juwelen.
- Mijn uilenketting is van Primark, en dit voor maar 3 euro.
- Mijn horloge is van NewLook, hier heb ik ook een artikeltje over geschreven, dit was 25 euro.
- Mijn armband is van Kuci muci van Hasselt, dit was een cadeau.
- Mijn oorbel heb ik jaren geleden gekocht, ik weet noch de prijs noch de plaats waar ik het heb gekocht.


Zo dit was het dan :)

Take care my lovess
xx

3 opmerkingen: