woensdag 3 augustus 2011

My Gold Watch


Een week nadat ik een artikel had geschreven over Gold Watches, heb ik eindelijk de gouden horloge gevonden die ik al zo graag wou! Lees maar snel verder van waar ik dit beauty heb gekocht ..




Ik was net even naar de stad gegaan, en in de NewLook zag ik deze beauty in de rekken hangen, OMG ik was echt zooo blij!!
Juist hoe ik wil + binnen mijn budget, wat wil ik nog meer?!
Ik heb het direct gekocht zonder na te denken ^^

Prijs: 24,99 euro

 Het heeft dus een gouden kleurtje, de binnenkant is ook goud. 
De randen zijn met diamantjes versierd, echt prachtig!
L O V E ittt!!

Hier heb ik het met een armband gecombineerd die ik van de Primark heb gekocht.


Als ik u was, zou ik het ook direct gaan kopen!
Want met dit maak je je outfit compleet ..

xx

1 opmerking:

  1. zeer mooi, alleen wat mij opvalt is dat je je arm haren beter kan epileren als je zoiets plaats op een beauty fashion blog, niet heel erg maar ook niet bepaalt mooi, gewoon een tip.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen