maandag 15 augustus 2011

EOTD: Silver - Black Smokey eye


Een zwart smokey eye met een tintje vn zilver.



Allereerst heb ik een plakband geplakt aan de kant van mijn oog, voor een rechte lijn. Dit heb ik voor  het eerste keer gedaan, en het helpt echt + het is makkelijker en sneller om je oogschaduw aan te brengen.
Dan heb ik een zilver kleurtje alleen op mijn bewegende ooglid gedaan.
Vervolgens heb ik een gewone vloeibare eyeliner gepakt en een streep in de crease getekend. 
Dan heb ik een zwarte oogschaduw gepakt en dit juist boven die lijn gezet en de oogschaduw naar boven toe gesmeerd. Daarna heb ik een blending brush gepakt en alles mooi geblent.


Ik heb dan de plakband ervan af gehaald, met zwart oogschaduw een eyeliner lijntje gedaan van boven en van onder. En mascara opgedaan. En dat was het. Heel simpel. Dit look heb ik in 5 minuten gedaan, echt geen leugen. Het ging super, ik denk dat de plakband er veel mee te maken heeft :)

I hope you liked it,

xx

4 opmerkingen: