zaterdag 6 augustus 2011

"4 week, No heat" Challenge: The END + FOTO'S!!


Jaaaaaaaa, eindelijk het einde is in zicht gekomen!
Ik heb de challenge volbracht, ik heb 4 weken lang geen enkel vorm van hitte op mijn haren gebruikt. Het was soms wel inderdaad heel moeilijk, ik wou die stijltang pakken en m'n haren stijlen. Maar nee ik moest het gewoon volhouden..


Zie ik een verschil?
JA! Mijn haren zijn niet meer zo pluizig als voorheen, vroeger was het alsof ik een elektrische schok had gekregen en m'n haren zo pluizig waren, maar nu kan ik gewoon de straat op, ze vallen heel goed mee!
- Ze glanzen meer dan voorheen.
- Ze zijn echt langer geworden in die 1 maand tijd! (zie foto!!)
- Ze zien er dus echt wel gezonder uit..

Ga ik het nog verder doen?
Soms, ik ga als het niet moet mijn haren niet blootstellen aan hitte.
Ik ga ook proberen om minder de haardroger te gebruiken, en m'n haren gewoon door de lucht te laten drogen. Zeker in deze zomerdagen is het fijner om je haren door de lucht te laten drogen. Het voelt zo frisjes aan ^^

Je ziet dus echt wel dat ze een stuk langer zijn geworden, zeker 2 à 3 cm.
Bij de BEFORE foto zie je een streep, tot daar had ik mijn haren laten knippen in OKTOBER!! Van begin oktober tot begin juli, dus 8 maanden later is het maar 4 a 5 cm gegroeid. Ja, mijn haren groeien heeeel traag daarom dat ik extensions droeg. Maar bij de AFTER foto zie je hoelang er  vanaf de streep dus begin van mn challenge, begin juli tot nu gegroeid is! Dus als we vergelijken: in 8 maanden 5 cm en in 1 maand 3 cm ?! Je ziet dus dat hitte echt wel je haargroei belemmert. Ik ben er zelf ook erg verbaasd van.

Bekijk het verschil !!
De AFTER foto's zijn wel foto's waar ik mijn haren voor het eerst na 1 maand heb gestijld. Want op de BEFORE foto had ik mijn haren ook gestijld (met m'n extensions nog in).


Ik heb ze gestijld met mijn nieuwe stijltang van Babyliss.
Love it, het warmt echt eerder dan 90 seconden op, na 5 seconden kan je je vinger al niet op de plaat zetten want het is echt kei warm!

Ik hou terug van m'n haar ^^


Ik vond het wel heel fijn om aan deze challenge deel te nemen :D
Ik raad het ook aan jullie aan om deze challenge te doen, ook al wil je het niet, doe het voor je haren!


xx

1 opmerking:

  1. Ziet er veel beter uit, ik gebruik alleen een haardroger en da maakt m'n hare ook gans kapot als ik geen serum gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen