woensdag 10 augustus 2011

EOTD: Catwalk


Ik ga een nieuwe topic beginnen, namelijk EOTD; Eye Of The Day.
Ik ga hier gewone looks laten zien maar ook gewaagde looks. En dit is er één van..
Check out..

Ik was geïnspireerd door een make-up tutorial van de Pixiwoo sisters, en ik wou het zo graag na doen. Hier is de video:

Ik heb geprobeerd na te doen met de producten die ik heb.

Eerst aan de uiteinde een pink kleur, in het midden een oranje kleur en van voor een geelgroene kleur.
Dit kleuren heb ik van de 88 Palette.

Zwart oogschaduw als eyeliner.
En dan de techniek die de Pixiwoo-sister Sam gebruikt.
Ogen heel hard dichtknijpen en dan met zwarte oogschaduw over je ooglid gaan.
En dan krijg je dit fantastisch effect!
Love it.

Je kan ook valse wimpers dragen om het wat dramatischer te maken.

Hier heb ik de valse wimpers van de Action, 3 paar voor 1 euro ofzoiets.
Ik heb er 2 op elkaar geplakt.

Zijaanzicht.

Ik heb hier de valse wimpers uitgedaan omdat ik het eigenlijk niet mooi vond.
Ik heb wat mascara opgedaan en onder mijn oog nog zwarte oogschaduw gedaan.
Dit is het finished look!

I' hope you liked it.
En als jullie looks willen zien die jullie mooi vinden, laat het me weten en ik zal het proberen na te doen!

xx

2 opmerkingen: