maandag 22 augustus 2011

Luxy Hair Extensions besteld!!


Yayyy! Ik ben zooooooo blij! Ik heb eergisteren mijn Luxy Hair Extensions besteld!!
Ik kan gewoon niet wachten tot ze aankomen, ..
Lees verder voor meer info!




Ik heb het zaterdag besteld, ik heb het vrijdag geprobeerd, maar het lukte maar niet. Ik werd gek. Maar zaterdag heb ik het gewoon opnieuw geprobeerd en het is me gelukt!

Ik heb de #1b Off Black besteld in 160 gram. Het is 139,95 dollar, en als je het uitrekent naar euro, heb ik in totaal 99,73 euro eraan gespendeerd, wat eigenlijk wel heel goed meevalt. Ik heb het via PayPal betaald. En het zal normaal gezien 10 tot 15 dagen duren tot ze in m'n handen zijn of beter gezegd in m'n haren :D

I'm so exited!!!!!

xx


4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je extensions...
    Wnr schrijf je er over in je blog?

    Thaaaanksss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou het 1 maand testen en een goeie review over schrijven. Dus 1 van deze dagen zal het op mijn blog staan. So vergeet m'n blog niet te checken!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe betaalde je met paybal dan? want ik heb geen creditcard en ik kan niet het gaan kopen:S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je een creditcard hebt eender welke maakt niet uit, kan je een paybal account maken en je stort er geld op via uw creditcard naar u paybal account. en zo kan je de Luxy's kopen x

    BeantwoordenVerwijderen