maandag 5 september 2011

Primark Luik Haul: Part 2


Sorry dat het zooo lang heeft geduurd totdat ik deze artikel heb gepost, ik was het gewoon totaal vergeten, vergeef het mij :$
Hier is de rest wat ik allemaal heb gekocht van Primark, de eerste deel kan je hier vinden.


Eerst en vooral had ik dringend nieuwe heels nodig, 
comfortabele, zwarte heels.
En ik heb het gevonden!!

Full zwart, hoge hiel, peeptoe, en erg comfortabel om mee te wandelen.

Deze beauty was het duurste stuk dat ik heb gevonden in Primark
 en ook heb gekocht.
Het is 21 euro.

Dan zag ik deze felblauwe sjaal hangen ergens tussen de kleren, 
en heb het direct meegenomen
Dit was maar 4 euro.

Schoenen en tassen dit waren de mooiste dingen die ik echt super vond in de Primark.
Ik heb deze tas gevonden, ik wou al zo lang een tas zoals deze. Maar het was altijd veel te duur.

Het is een mooie bruine nepleerachtige tas met gouden details.

Deze tas kostte me MAAR 5 euro!
(Het was eerst 13 euro)

Ik heb nog een gewoon klassieke witte hemd gekocht voor 5 euro, altijd wel handig :)
Zo dit was dan mijn langverwachte haul

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten