maandag 19 september 2011

Hema: Schoolstuff


Ja ja, het is zover, mijn school start vandaag.
Ik heb onlangs dan ook nieuwe schriften gekocht om het schooljaar goed te starten :p





Allereerst een To Do schriftje.
Ik had dit schrift gezien bij Misslipgloss en VeraCamilla
en ik wou ook al zo lang dit schrift en heb het dan ook gekocht in de Hema.
Ik wil het ook voor mijn blog gebruiken,
ideetjes voor artikels opschrijven,...

Het heeft 2 kanten.

Ene voor To Do, 
je kan hier alles noteren wat je nog moet doen.
En nadien aankruisen in het bolletje als je het gedaan hebt.

En de andere om notities te nemen.

Ik heb er ook al gebruik van gemaakt haha :)
allemaal opkomende artikels zoals je ziet!!


Dan echt voor school, een notitieschrift.
Je hebt dit ook in 2 andere kleuren,
zwart-wit,
blauw-groen
en ik heb roze-oranje :p

Je kan dit schrift in 4 secties verdelen.
Het is handig om zit schrift dan voor 4 verschillende vakken te gebruiken.


De prijzen:
To Do schrift: 3,25 euro
Roze-oranje schrift: 3 euro

xx

1 opmerking: