zondag 25 september 2011

Kruidvat Haul 3 + swatches!!


Een paar weken geleden ben ik naar de Kruidvat gegaan en 
heb deze beauties gekocht..
Ik was in een PINK mood :p



Ten eerste wou ik een Pink nagellak, dit had ik nog niet in mijn collectie.
Ik ben niet zo een nagellak lover, daarom heb ik ook weinig reviews over nagellakjes.
Maar als ik een nagellak echt heel moooooi vind, dan moet ik het hebben.

Ik heb dan ook gekozen voor '480 Miss Piggy Reloaded' van Catrice.

Prijs: 2,49 euro

Dit is 1 coat.

Dit is na 2 x gelakt te hebben.
Het heeft een mooie roze kleur met glinstertjes erin.


Dan heb ik een lipgloss gekocht uit de Limited Edition van Essence
'Ballerina Backstage'
genaamd
'01 Wear your little tutu'

Prijs: 1,79 euro

De verpakking vind ik heel mooi.


Dan de swatch, het heeft een creamy finish, maar het dekt niet supergoed.
Het is wel heel mooi om het op een roze lipstick te dragen.


xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten