woensdag 21 september 2011

New Look Haul

Vorige week ben ik dus goed gaan shoppen, 
dit is allemaal wat ik van de New Look  heb gekocht..




School ging beginnen en ik had DRINGEND nieuwe alledaagse schoenen nodig.
Ik had geen zin om sportieve schoenen te kopen,
ik wou stylish vrouwelijke schoenen :)
En dan kwam ik deze paar tegen ..

Ik vind dat ze op alles passen, en ze zijn super comfortabel!!
Prijs: 24,99 euro


Dan een crop top.
Met een bloemige patroon.
Erg 'zomers' -.-
(ik wacht nog altijd op de zomer grr..)

Ik heb het in een grote maat gekocht zodat het wat losjes valt.
Prijs: 15,99 euro

Dan een grote lekker warme trui.
Gebroken wit van kleur.

Nice patroon.

Het is ook een crop top, kort van voor en iets lang van achter.
Prijs: 4 euro !! (koopje :p)

xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten