donderdag 29 september 2011

How to: pressed powder to loose powder

Je hebt een favoriete pressed powder, dus een poeder die geperst is.
En er is nog maar weinig van over, je wil dit tot op het laatste 'druppel' gebruiken
door er een losse poeder van te maken.
Maar hoe?
..


Ik had ooit eens een losse poeder van Essence gekocht.
(Het bestaat wel niet meer)
Ik vind dat een losse poeder beter werkt.
Je kan zelf kiezen hoeveel producthoeveelheid je wil nemen op je kwast.


Ik had nog een beetje over van m'n losse poeder in deze doos.


En hier links zie je m'n 'overblijfsels' van mijn geperste poeder.
Het was helemaal in stukken.


Dus, wat heb ik gedaan?
Ik heb die 'overblijfsels' van de geperste poeder in het doosje gezet van de losse poeder.


En ik begon het plat te drukken, tot het ook een losse poeder werd.


Ik heb stukjes per stukjes er in gezet,
zodat ik het beter kon plat drukken.


En nog eens plat drukken..


.. tot het heel fijn is.


En dan doe ik het dopje er op.
En you're ready!!

Nu heb je een fijne losse poeder die je nog een tijdje kan gebruiken.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten