woensdag 29 juni 2011

Lanmei Pigment

Hebben jullie het ook door of is het alleen op mijn Facebook? Maar er zijn heel veel meisjes die nu make-up verkopen zoals paletten die je normaal gezien alleen online kan verkrijgen, blushes, borstels en pigmentjes. Deze laatste heb ik onlangs van een vriendin gekocht die ook make-up is beginnen te verkopen.


Het pigment zit in een heel kleine doosje van het merk 'Lanmei'
Pigment is losse oogschaduwpoeder.

Ik heb de kleuren paars en groen gekocht.
Paars is één van mijn favoriete kleuren, en deze mooie appelgroen moest ik gewoon kopen, het ziet er toch prachtig uit vind je niet?
Ze hebben wat glinstertjes erin.

Groene kleur: nr 55
Paarse kleur: nr 56


SWATCHES


Je ziet dat ze een mooi kleurtje afgeven met beetje glinstertjes.
Ik heb met deze pigmentjes al een ooglook mee gemaakt en de pigmentatie vind ik goed.

Prijs: ik heb deze pigmenten voor 1 euro de stuk.

Ik heb op YouTube een video gevonden over deze pigmenten.


Kennen jullie deze merk, en hebben jullie deze pigmentjes misschien in jullie bezit? Tell me..

2 opmerkingen:

  1. hoi
    heb je deze pigmentjes nog te koop
    gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verkoop ze niet Ria, een vriendin verkocht het. Maar op eBay kan je het ook verkrijgen! xx

    BeantwoordenVerwijderen