zaterdag 25 juni 2011

Fototoestelhoesje & DulceCandy ?!

Ik ben al jaren fan van Dulcecandy, haar schoonheid, haar fashionstyle, haar haren, alles is perfect! Ik ben vooral gek op haar schoenen, en binnenkort gaat ze ook een online shop openen en gaat ze haar eigen collectie en favoriete spullen verkopen, zoals jaaa SHOESSSS !! <3 Ik kan al niet wachten!
Maar de bedoeling van dit post is; er is me namelijk iets opgevallen bij één van haar laatste blogposts..



Dit is mijn fototoestel-hoesje.

En dit van Dulcecandy :D

Hahaha, we hebben namelijk hetzelfde hoesje :)
ik vond het grappig dat dat mij opviel.
En we hebben eindelijk iets gemeen :p


1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik ben ook fan van Dulce!

    Waar is dat hoesje van, want toen ik hem zag, dacht ik aaaah die wil ik!

    xxx Camilla

    BeantwoordenVerwijderen