donderdag 16 juni 2011

Eyeliner van Catrice

Mijn alltime favourite eyeliner is altijd van Catrice geweest. Ik koop het opnieuw en opnieuw. Doordat Catrice haar collectie had vernieuwd is de eyeliner ook vernieuwd,..

Eyeliner is de perfecte oplossing voor een oogpotlood die de hele dag uitloopt :l grr, ik haatte dat. Maar toen heb ik de 'Eyeliner' ontdekt. Ik heb misschien al 10 eyeliner 'potjes' van Catrice opgemaakt. Echt waar. Ik vind ze geweldig. Een gemiddeld persoon zal niet zoveel potjes opmaken in 3 jaar, maar ik ben een eyeliner FREAK, zonder eyeliner ga ik nooit de deur uit, NOOIT! Ik heb 1 keer een ander eyeliner geprobeerd van L'Oréal; Lineur Intense Liquid Eyeliner. Dit is ook een geweldige eyeliner vooral de applicator is top, maar het is veel te duur om dit telkens te kopen :)

Dit is nog de oude versie van de Catrice eyeliner.
1 à 2 jaartjes geleden was de verpakking goud van kleur.
Het had een dun applicator, soort kwastje, wat wel handig was.
En ze hebben het daarna in zwart verandert, omdat ze ook toen verschillende kleuren uitbrachten.


En dit is dan de nieuwe versie van de eyeliner.
Het is veel dunner en langer dan de oudere versie. Dit heeft een sponsachtige applicator, waar je het lijntje boven je ogen perfect kan aanbrengen, alleen de wing vind ik niet makkelijk om te doen met dit applicator, maar het went wel.

Swatch.
Links: de oudere versie 'Blackest Black'
Rechts: nieuwe versie 'Dating Joe Black'

Je ziet dat de nieuwe een meer mattere effect heeft, maar het staat echt prachtig.

Prijs: 3,49 euro



Geen opmerkingen:

Een reactie posten