donderdag 23 juni 2011

2 nieuwe paletten: Cool & Warm palette


Deze 2 prachtige paletten heb ik onlangs gekocht bij een meisje in mijn buurt. Zij bestelt via internet een aantal paletten en verkoopt het aan mensen in haar buurt. En ik had dit paletten gezien op haar Facebook, ze waren de laatste 2 die ze nog had en gaf het met korting weg. Dus ik heb haar direct een bericht achtergelaten dat ik het wou. En de dag erna kon ik het al van bij haar thuis gaan halen.




Het palette bevindt zich in een zwarte doos, waar op de ingrediënten geschreven staan. Het palette zelf is gewoon in een zwarte doos zoals de meeste paletten.

En dit zijn dan de 2 paletten langs elkaar.
Links de Warm palette en rechts de Cool palette.
Zijn de kleuren niet prachtig?

Warm palette.
Dit is so me !! Ik hou van bruine/goude tinten.
Links zijn er heel mooie highlighter kleuren.
In het midden zijn er mooie kleuren voor op je bewegende ooglid.
En links zie je dan de crease kleuren.
(De coral kleur in de 2de rij is door mij een beetje kapot gegaan :( 
ik ging swatchen en mijn vinger gleed er over, en mijn nagel raakte het palette)

Cool palette.
Dit is een palette blauwe, groene, paarse, grijze tinten.
Ik ben niet zo een fan van groene oogschaduw, ik kan er gewoon geen mooie look mee maken :(
maar blauw en paars zijn mijn ding, het past bij mijn bruine oogkleur.

SWATCHES:

Dit is een swatch van de Warm palette.
Ik ben niet zo goed in swatchen, maar ik heb mijn best gedaan :)
Ik vind de higlight kleuren minder gepigmenteerd en wat korellig.
En de bruine kleur rechts boven is supergepigmenteerd, love it!

Dit zijn de swatches van de Cool palette.
Ik vind het toch wel minder gepigmenteerd, had het beter verwacht.


Deze paletten hebben me in totaal 30 euro gekost.
Dus 15 euro voor elk palette.
Normaal gezien was het 20 euro voor 1 palette :)


1 opmerking:

  1. hmm voor die prijs hebben ze best slechte kwaliteit...

    BeantwoordenVerwijderen