dinsdag 18 januari 2011

VTM stopt met belspelletjes!!


Ik ben echt superblij dat ze met dit onnozel gedoe stoppen, het heeft veel te lang geduurd naar mijn mening.
Maar hoe en waarom stoppen ze met dit belspelletjes??


Well, op het openbare zender 'Eén' in Vlaanderen is er sinds vorig week een nieuw programma van start gegaan, namelijk 'Basta'. Ik zelf heb het van mijn leerkracht gehoord dat het de moeite waard is om het te bekijken, maar ik was het natuurlijk totaaaaal vergeten. En vandaag hoor je niets anders dan dit op het nieuws.
4 gasten (onderzoeksjournalisten) ; 'Neveneffecten' hebben een spion gestuurd naar dit belspel (Quizzit) om hem daar als presentator te laten werken. En het is ook nog eens gelukt. Hij heeft heel veel informatie kunnen verzamelen in 6 maanden en dit allemaal met verborgen camera's en microfoons.

Het punt is dat deze soort belspellekes allemaal bedrog zijn!
In Nederland is het blijkbaar allang afgeschaft, en hier gaan ze het ook afschaffen, zeker nadat iedereen deze beelden heeft gezien..

Je kan de beelden ook via YouTube bekijken, zoals ik het heb gedaan :)
link: http://www.youtube.com/watch?v=QDWu2eHn41k
Het is het waard om dit beelden te zien, je gaat er echt verbaasd van staan..

Persoonlijk ben ik heel erg blij dat dit wordt afgeschaft, want na een bepaalde uur kon je op 2-3 zenders dit rotzooi zien, en hopelijk zetten ze in de plaats interessante dingen :) ook al is het een docu over dieren of ik weet niet wat :D mij goed !

Basta is elke maandag om 21u te zien op Eén..

Wat vinden jullie van dit nieuws? Ik wil heel graag jullie mening weten :))

xx

1 opmerking:

  1. In Nederland zijn die belspelletjes een tijdje geleden ook van de buis gehaald, maar natuurlijk hebben ze een vervanger gevonden wat nog saaier is. Namelijk 'helderzienden' of 'prognosten'; mensen die via de telefoon je toekomst/liefde/gezondheid/carrière/etc. voorspellen en dit dan op sommige zenders in de middag non stop :(

    BeantwoordenVerwijderen