zaterdag 10 december 2011

Update...


Ik ben weer zo lang weggeweest :(
Maar wat heb ik ondertussen allemaal gedaan?



Ik was gewoon lui om iets te doen, ik deed niets voor school, ik kwam thuis, ik at en ik ging naar mijn kamer om een film te kijken of op youtube videos te kijken. En sinds september zijn ook nieuwe series begonnen op Turkse zenders. Verslaafd ben ik eraan :D elke dag heb ik wel iets te kijken :p

Maandag - Expeditie Robinson, maar dat is helaas al afgelopen, ik was voor team Nico haha :D

Dinsdag - Öyle bir gecer zaman ki, super film! Deze mis ik NOOIT!!

Woensdag - Muhtesem Yüzyil, dit kijk ik af en toe.

Donderdag - bekijk ik zelf een film via het internet.

Vrijdag - Adini Feriha Koydum, LOVE this! Deze is supergoed, én veel knappe acteurs ;)

en Hayat Devam Ediyor speelt op dezelfde uur af maar op een andere zender, daarom bekijk ik dit zaterdag via het internet.

Zondag - Umutsuz Ev kadinlari, dit is de Turkse versie van Desperate Housewives. Erg grappig!

Die dag speelt ook O ses Turkiye, dat is the Voice maar dan van Turkije. dat wordt dus zappen tussen de 2 zenders :p


Je ziet, ik leef  gewoon met deze series haha, echt erg :(
Maar ik ga proberen om weer veel artikels te schrijven, ik heb er heel veel in m'n hoofd ^^

Wat heb ik nog gedaan.. Ik heb 5 dagen gewerkt in november in een kledingwinkel ZEB. Ik moest kleren plooien, het was soms wel vermoeiend maar het viel mee. Die dagen dat ik moest werken werd ik ook nog eens erg ziek. Ik had de griep, en het vreselijkste van al, toen ik dacht dat ik net genezen was kreeg ik 2 koortsblaasjes op mijn onderste lip. Ik werd hierdoor echt depressief :( maar gelukkig ben ik nu terug supergezond. Thank God!

Ik heb nu al 1 examen achter de rug, die wel goed gegaan is. Nu nog 2 te gaan en dan full aandacht op mijn blog!!

LOVE YOU GIRLSSS 


xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten