woensdag 14 december 2011

Einde examensss.. + iPhone

Jaaaaa, eindelijk mijn examens zijn gedaaaan ^^ so happy.
Het viel dit keer eigenlijk mee, ik had echt geen last van examenstress. Alleen deze morgen haha, maar mijn examens vielen wel mee, niet heel schitterend, maar ik hoop toch dat ik door ben. Sociologie twijfel ik wel, but fingers crossed!!

En eindelijk na 2 jaar gewacht te hebben ga ik dus een iPhone kopen. Ik wil het zoo graag eh! In de BaseShop kost het 620 € maar telkens wanneer ik langs ga is het uitverkocht, grr.
Vandaag ben ik weer langs geweest en ze zeiden dat er een lading morgen zal binnenkomen. Waarschijnlijk zal ik morgen of vrijdag het zeker gaan halen ^^ Ik kan gwn niet wachten ..
Lets hope its NOT sold out, againn -.-

Lots of Love

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten