zaterdag 31 december 2011

Catrice: Gel Eye Liner

Iedereen weet wel hoe graag ik eyeliner op doe, 
zonder eyeliner ga ik bijna nooit de deur uit.
Ik gebruikte ALTIJD vloeibare eyeliner, 
maar deze gel eyeliner van Catrice heeft mijn hart gestolen.
Sinds ik het gekocht heb gebruik ik het altijd!



Het heeft ook een mooie luxe verpakking zoals de Prime & Fine van Catrice.
Deze is wel iets kleiner dan de primer.
Je hebt weer zo heel weinig nodig om je ogen ermee op te maken.
Het is super zwart en is heel handig omdat het mooi glijdt wanneer je het opdoet.

Ik had een jaar of twee geleden een gel eyeliner van Essence gekocht, 
het was limited edition, maar het was zo hard ik kon ampers iets op mijn kwast krijgen.

Dus ik twijfelde om deze van Catrice te kopen, 
maar gelukkig heb ik het gedaan!
Echt een top eyeliner!


Je kan deze gel eyeliner in Kruidvat kopen voor maar 3,95 euro!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten