woensdag 28 december 2011

iPhone 4S


Eindelijk!!
Ik mag al 1 ding van m'n wishlist schrappen
want ik heb nu ook een iPhone 4S!!
Superblij ben ik.

Ik heb er heel lang achter na gezeten want telkens was het uitverkocht.
Ik wou heel graag de witte maar ik ben 4 keer naar de winkel gegaan
en ik was het kotsbeu, ze hadden alleen de zwarte dus heb ik die maar gekocht.

Nu moet ik op zoek gaan naar mooie hoesjes voor m'n iPhone.

PS:
Ik deel nu veel foto's over m'n dagelijkse leven op mn Twitter
dus als je me we volgen: Eminee38

Hou julllie goed!!

xx

2 opmerkingen:

  1. Niceeee!
    Alleeen zo duur...
    Heb ook 'n nieuwe nodig hoor maar ik ga niet zoveel geld uitgeven! :-)

    Stiekem ben ik wel jaloers op je! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ay cok üzüldüm yazdiklarini okiyamadigim icin.. az bucuk anliyorum cünkü almanyaca benziyorrrrrr ama anlamadiklarim varrrrrr :(

    BeantwoordenVerwijderen