zondag 15 januari 2012

Sneak Peek December


Ik ben een trouwe volger van MissLipgloss, en zij heeft een maandelijkse blogpost genaamd 'Sneak Peek'. Hier laat ze foto's zien wat ze die maand heeft gedaan. Ik heb haar een mailtje gestuurd of ik haar idee ook op mijn blog mag gebruiken en zij zei "natuurlijk :-) Lief dat je het vraagt."
Dus, nu ik een iPhone heb en van elke moment een foto trek, wil ik graag ook mijn foto's met jullie delen ^^
Hier zijn de foto's van de maand december..



Zonder dit zou ik nu geen Sneak Peek hebben :p
Het begint dus allemaal met een iPhone :D

We hebben een jaarlijkse abonnement op PRIME tv, 
hier heb je 24 uur lang films op 6 verschillende zenders.
LOVE it!

Ik was alleen thuis, dus heb ik besloten om een film te kijken, 
en het werd 'Twelve' waarin Chace Crawford en 50Cent in spelen.
Zo wauww vond ik het niet.

mmm lekker hamburgers !

Slaatje erbij

Hamburger, sla en krokketjes nomnom

In deze 'artikel' had ik jullie verteld welke serie's ik bekijk.
En 's dinsdags kijk ik 'Öyle bir gecer zaman ki'

Ijstaart met zelfgemaakte fruitsla mmm <3

Bruno Mars - It Will Rain
love love loooooooveee this music & him!

Donut & Koffie


Citroencake gemaakt ^^

Banaan, honing, melk ..

Mijn milkshake mmm
Laatste tijd maak ik het heel vaak!
Supergezond en het vult je echt goed!

Kerstkoekjes gemaakt!
Recept genomen van Mascha's blog

Het is echt heeeeeerlijk!

Avondeten gemaakt:
Stukjes aardappelen met room en kruiden gemengd,
en daarop geraspte kaas..
En dat in de oven.

Kippenfilet! mmm

Bobo ^^
Dit knuffelbeertje was van mijn vriend al van toen hij klein was, 
hij gaf het aan mij. <3
Zonder Bobo kan ik niet slapen!

In de autoooo richting Nederland-Brunssum!
Haha DUCKFACE!

FOTD 

OOTD

Mn liefste broertje en zusje <3

KAPSALOOOOON!
Dit heb je alleen in NL! In België heb je het niet :(

Het was heerlijk!

Mijn oom heeft pas een kebabzaak geopend in Brunssum, NL.
We zijn er al 3 keer geweest in 2 weken!
Ik zeg het niet omdat het mijn oom is, maar ik heb nog 
NOOOOOIIIT zo lekkere kebab gegeten als bij hem!
(Als je graag meer info wil hebben over de kebabzaak vn mijn oom, mail me dan!)

Een klein sneetje in mijn vinger :(
maar dat deed enorm pijn!

Pizza in de pan!

De lekkerste ijstaaaart ever!

Nieuwjaarsavond met familie,
lekker gegeten en geamuseerd!


Hopelijk vinden jullie deze Sneak Peek artikel fijn!
Ik ga elke maand zo een artikel posten!

Love you
xx



1 opmerking: