zaterdag 28 januari 2012

Etta James RIP


Etta James
One of the greatest voices of all time
RIP

Lees verder voor meer info over Etta James,..


Kennen jullie haar?
Ik heb haar liedjes voor het eerst een jaar geleden gehoord.
And i fell in LOVE!

Beyoncé heeft haar gespeeld in 'Cadillac Records'
Pracht van een film!
Ik  heb het al 2 keer gezien, en ik kan het gewoon blijven kijken.
Beyoncé did a really good job!

Nadat ik deze film had gezien zocht ik natuurlijk
op 't internet alle informatie over Etta James, Muddy Waters, Little Walter.
Echt prachtige soul and blue muziek.
Ik hou ervan.

My 3 favorites of Etta James:

1. I just wanna make love to you


2. All I could do was cry
pracht van een lied!


3. I'd rather go blind
huil-liedje


En dan de covers van Beyoncé:

All I could do was cry

I'd rather go blind

En een cover van Rachel Crowe

RIP

Geen opmerkingen:

Een reactie posten