zondag 2 oktober 2011

New YouTube Favorite! 4


Jaaaa!! Eindelijk na 3 maanden heb ik een nieuwe YouTube Favorite gevonden!
Klik op 'Read More..' voor meer info over dit hottie!!

Bekijk eerst deze hottie eens..


mm

mmm

mmmmmm!!

Maar wie is nu Joey Diamond eigenlijk?
En wat doet hij op YouTube?

Joey is een jongen van 20 jaar woont in Californië, USA.
En hij ZINGT op YouTube,
Ja deze hottie zingt gewoon geweldig.
Eerst was ik verliefd op zijn uiterlijk, 
maar nadat ik zijn stem had gehoord
gewoon geen woorden voor.
I'm in love with Joey!!
<3

Ik zal jullie eens laten genieten van een paar liedjes van hem.

Cassie - Is it you?

Kijk vooral het einde;
Ik word gek als hij zijn lippen aanraakt met zijn tong,
mmm

Joey maakt meer covers dan eigen liedjes.
Hij heeft ook wel een eigen lied
genaamd Simple Things:


Deze liedje heeft hij ook mooi gecoverd:

Jay Sean - Do You Remember?

Laatste tijd maakt hij ook gewone video's, 
waar hij over bepaalde onderwerpen praat.
En hij heeft zo gelijk eh!

"Who Raised you?"
Haha, hoe lieff :$

En in één van zijn video's geeft hij zijn betekenis voor liefde.
Mooi eh?

Nu nog enkele foto's van hem:
ENJOY!!






Zo dit was het, 
ik heb echt al zijn video's op YouTube geluisterd.

I just LOVE HIM !!

Wat vinden jullie van hem? 
xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten