maandag 31 oktober 2011

L'Oréal Elnett Satin Hairspray


Toen ik de Luxy Sisters ontdekt had op YouTube
wou ik ook absoluut deze hairspray gebruiken.
Het zou je krullen perfect houden ..


Telkens als ik langsging bij Kruidvat zag ik deze hairspray en wou het zo graaaaag kopen, maar ik vond ze toch wel ietsje duur. Voor 1 fles betaal je al snel rond de 12-13 euro. Ik wou wachten tot ik een goede promotie zag, bv. 1+1 gratis op L'Oréal ofzo :p maar ik zag niets. En toen ging ik vorige keer weer eens langs en wat zag ik :o 2 flessen van deze hairspray + 1 kleintje om in je tas te zetten, en deze 3 voor maar 9 euro!! Wauw dat is pas een koopje! Ik kon gewoon niet twijfelen, ik moest het kopen, en heb het ook gedaan.

Deze hairspray van L'Oréal beloofd je 
- meer volume te geven
- makkelijk met de borstel uit te kammen
- en een sterke fixatie, zodat je krullen heel de avond blijven.

Ik vind dat het heerlijk ruikt, alsof je parfum op hebt.
Ik heb erg stijf haar en het krult moeilijk,
 maar met dit blijven de krullen heel de avond mooi krullend.
En zeker als je extensions hebt, het is gewoon perfect.

Ik ben er heel tevreden mee!

Deze hairspray bestaat al een halve eeuw,
kijk wat er vorig jaar in de krant stond:
"Het is de beroemdste en volgens veel vrouwen ook de beste haarlak: Elnett Satin haarlak van L'Oréal."

En nog een video over deze hairspray:

xx

1 opmerking:

  1. Inderdaad een fijne hairspray! Ik gebruik hem ook al vrij lang... Ik koop deze ook alleen tijdens acties!

    BeantwoordenVerwijderen