maandag 11 juni 2012

Sneak Peek Mei


Yayyy sneak peek van mei!
Het was zo een prachtige weer deze maand,
ik word echt blij van zon, mooi weer, lekker genieten mmm ..
I love it ..

xx


1 mei, supermooie zonnige dag!

broertje op den schommel

1 mei is er altijd vuurwerk in Genk wegens de kermis die daar plaats vind,
even langs geweest met broertje..

my little baby!

broodje kip!

bloemen vn de tuin!

Stoplichten zonder licht!!
Er was iets mis, dus de politie stond de verkeer te regelen

ijsje bij Rossi!
Meloen met abrikozenyogurt-ijs

hahaha

thatsheart's armcandy, i loveeee it!!

hahaha mijn kamer een grote poetsbeurt gegeven, 
en mn liefste zusje heeft mij geholpen!

Bij tante..

nice fooood <3

nichtje <3

Emine ²

Ik en nichtje <3

Rabisss <3

Ik en nichtje :D

My babies!

6 mei 2012
Mijn lieve vriendin Tugba is langsgekomen om 
haar make-up te laten doen voor haar verlovingsfeest <3


En haar schoonzusje Hilal..

<3





Verlovings-maaltijd

Weer naar de kermis gegaan om ..

smoutebollen te eten met neefje!

Genk by night

Lekkere frietjes @ school

My beautiful baby has new babies!

sister <3

mn make-up tafel van plaats veranderd,
zo heb ik meer licht wanneer de 'gordijn' openstaat en hoef ik mijn lamp niet te gebruiken wanneer ik mijn make up doe.

me 

opa op intensief :(
samen met pappy en broertje

mn lieveke

Green smoothie!
spinazie, brocoli, groene appel, groene druiven, banaan en water

Toen op in het ziekenhuis was, waren we via MSN met familie van Turkije aan het cammen.

13 mei, another beautiful day

Pretty Little Liars <3
laatste boek die vertaald is in het Nederlands :(
de andere boeken hebben ze nog niet in de bib :(

Going home

Haha mn eerste GIF, dit is een nieuwe app op de iPhone :D

Cake!

McDonalds met liefje..

En hij heeft me deze horloge gekocht..

16 mei
Make up shoppen in Kruidvat!! :D
mn hand vol met swatches, hebben jullie dit ook?

de buit!
hier komt nog een aparte artikel over

broertje met zijn nieuwe haircut

icecreammmmm
mokka & vanille

Haartjes geverfd!

Dit was mijn haarkleur,
het is vrij donker, maar mijn extensions zijn iets zwarter,
daarom heb ik mijn haren eens opnieuw geverfd 
want je zag toch wel een lichte kleurverschil.

Zusje die mijn haren verft 

En wachten, ...


Close match hahaha :D

My daddy in zijn jongere jaren <3

Ik dacht dat ik zou winnen met de laatste match maar helaas :(

Ben een nieuwe serie begonnen!
American Horror Story
LOVEEE IT!!

19 mei
Before & After

Orange/red & nude
ik kon niet kiezen, 
uiteindelijk voor nude gegaan..

eye make-up


Rommel na alles :D

Me, naar verlovingsfeest van vriendin..

lekker eten!

ik en mammy

ik en zusje

moi x

20.05.2012
Ik en zusje <3

naar de markt geweest, en lekker aardbeien gekocht!

FRUIT <3

Wolken, lijkt die ene wolk niet op de continent Afrika?

Aardbei met suiker, en een stukje chocolade <3

Emotions gedownload, yayyy ^^

Regen op komst

Verslaving!

22.05.2012
Pumbaa <3

Ik met mn nieuwe t-shirt en zonnebril die ik zo lang wilde!

ow yeah ^^

Love it, in de tuinje gaan zitten..

24 mei
We moesten mensen in Aarschot gaan bevragen over iets,
dit was een schooltaak.
Naderhand lekker een ijsje gaan eten met de groep.

My baby <3

Schoenen & NewLook!

Love it!
Deze ga ik halen!!

me x

Nieuwe verslaving!
Pindakaas met banaan in een getoast brood met melk <3

26 mei
Make-up gedaan aan een paar klanten,..

het moest simpel en een lichte smokey eye zijn..

Ik heb mijn best gedaan..


Sebit mantisi <3

Moi x

xx

OOTD

Mn nieuwe broek en nieuwe schoentjes <3
LOVE IT <3

Cake!

Armcandy <3
Haul komt nog!

Laatste aflevering van de eerste seizoen van American Horror Story gekeken!
Ik kan niet wachten tot het terug begint!!

Juist nadat de serie gedaan was, zag ik dit op mijn muur!!

27 mei
Kapermolen
Zwemmen, zon, zonnebaden <3

Met mijn nichtje <3

I LOVE SUNSHINE !!

Ik hou van haar make-up looks!
Ze heeft dit op instagram gepost,
maar ze heeft ook een YouTube kanaal: fashionista804

28 mei
Weer gegaan <3


Eindelijk heb ik een kleurtje!

Mn camera van mn iPhone had zo een rare vlek,
telkens als k een foto trok zag je deze vlek, heel raar
maar het is nu plots weg!

30.05.2012
Klaargemaakt om naar school te gaan!

lekker boek lezen!
Pretty Little Liars <3

En jaa hoor, ben terug begonnen met diëten!
Dit keer met behulp van een diëtist,
mijn moeder, zusje en ik doen het samen!
Tot nu lukt het wel goed..

Als snack: worteltjes met komkommer

Zo dit was het dan, 
een heleboel foto's :D
I hope you enjoyed
xx


2 opmerkingen:

  1. bij de 19 mei before en after heb je een hele mooie ooglook! mag ik vragen welke oogschaduws je hiervoor heb gebruikt?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de Warm palette hiervoor gebruikt:
    http://beautyprincipessa.blogspot.be/2011/06/2-nieuwe-paletten-cool-warm-palette.html
    hier is een artikel erover.
    Ik heb de 2de en 5de oogschaduw op de bovenste rij gebruikt xx

    BeantwoordenVerwijderen