dinsdag 12 juni 2012

Rimmel Lasting Finish Lipstick by Kate Moss nr. 001


Een tijdje geleden was er 5 euro korting op alle lipsticken van Rimmel.
Dus ik greep mijn kans, en kocht deze lipstick van Kate Moss!
Ik heb een aantal rode lipsticken, maar deze is haar signature rode kleur,
dus ik moest deze gewoon hebben,..

Lees verder voor een review en swatch!


Het heeft een heel mooie finish,
en het glijdt heel gemakkelijk op uw lippen.

Het is een longlasting lipstick, 
dus het blijft ook redelijk lang op je lippen,
wat natuurlijk een goed punt is!

Ik vind persoonlijk dat deze kleur een beetje te koel staat 
voor mijn huidskleur, het maakt me strenger.
Maar ik denk dat deze rode kleur voor veel meisjes ideaal zou zijn.

De Kate Moss lasting finish lipsticks kosten per stuk €9,49

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten