donderdag 29 maart 2012

Sneak Peek Februari

EINDELIJK de Sneak Peek van februari kunnen maken!
Ik had het gewoon druk met examens, dus heb ik pas tijd gehad..
Kijk verder wat ik allemaal in februari heb gedaan :)


Zaterdag 4 februari kwam de familie samen bij ons thuis.
En ik had lekkere wortel-kaneel cake gemaakt!
Superlekker!

Een salade met witte kool en mayo en nog wat andere groenten.

Tiramisuuuu !

'I Like Cotton Candy' van Essence on my lips.

Hmm, monopoly gespeeld met de kindjes van de familie.
(Eindigde in een felle ruzie hahaha)

Onderweg naar huis van school ..

Warme melk met kaneel, mm !

Een nieuwe rode lipstick gekocht van Rimmel,
van de Kate Moss-collectie, nr. 1
(er komt hier nog een review over!)

Klaargemaakt om naar school te gaan,
ik heb hier mijn Luxy Hair Extensions aan.

Eye Of The Day.
Geen gel eyeliner voor dit keer, 
maar gewoon een lijntje met zwarte oogpotlood.

Pinky donut <3

En hier is mijn zelf gebreidde sjaal !
Love it!

Ik en mijn sweet & beautiful sister,
klaargemaakt om naar een verjaardagsfeestje te gaan van een vriendin.

Lekker gegeten!

Nog een foto!

Temple Run!!
Verslavende spel.
Dit is de hoogste score van mijn broertje.

Een nieuwe foundation aan het testen..
Review komt nog..

Engels Vocabulary aan het leren :(

Pizza in de pan gemaakt! mmmm dat was echt heerlijk!!

15 februari Frans woordjes aan het leren :(

Dit is dus mijn haar, als k het met een haardroger droog net na ik gedoucht heb!
Kijk hoe plat het is, het is niet meer pluizig zoals in juli voor ik aan die challenge mee deed.

Op school was er culturele dag ofzoiets, en ik heb henna laten doen.

Babytje op bezoek!

Dit was mijn ontbijt..

Onze brei werk was gedaan, 
nu zijn we begonnen met motieven op tafellakens te 'maken' ..

Cookie Dough
+
Rijst met kip salade.

Gekleurde koekjes gemaakt!
Ze waren zo snel op!!

Patatjes in de oven met kip.

KUMPIR <3

Mijn cookies!

Öyle bir gecer zamanki.
Serie die ik elke dinsdag kijk..

22 februari kwam Nikkie van Nikkietutorials op tv!
Heb mn alarm op gezet zodat ik het niet zou missen haha :D

Ik heb een extra bed in mijn kamer voor als er iemand wil komen logeren.
Ik heb niet zoveel bezoek, dus is dit bed eigenlijk onnodig!!
Ik zette altijd mijn kleren erop die ik had aangedaan, het was een grote rommel.
Dus alles mooi opgeruimd ^^
En we gaan die bed van daar weghalen, en ik ga daar een make up tafeltje zetten..
Ik verlang er naaaar !

Had pas een cracking nagellak gekocht 
en wou het testen.

The Walking Dead !!

Pretty Little Liars!!
Ben er een grote fan van geworden !!

Ik heb dus ook Instagram: 'beautyprincipessa'
En ik volg er 'thatsheart' van YouTube.
En ze zet zo mooie fotos van wat voor accessoires ze aan heeft die dag.
I Love it !

Ik zag dit in een magazine, 
I like it very much!

lekkere cookies!


24 februari

Haha trol :D

Mama had yogurtsoep met rijst gemaakt, 
en met een sausje deze smiley gemaakt haha :D


25 februari
Ik heb wat met make up gespeeld :)
klaargemaakt en naar tante gegaan.

Cookie Dough recept!

kijk hoe groot en dik ze zijn in de oven !!
Maar helaas als je ze eruit doet zijn ze zo plat als iets :(


Groupon.
Dit was een reisje naar Cuba :( 
voor 2 personen 869€ !!
Alles inbegrepen..
Kon ik maar gaan haha :(

Deze maand had ik dus goed gegeten,
koekjes en cakejes.
Maar het moet stoppen, dus wou ik een dieet doen
die mijn oude leerkracht had gedaan.
Zij is in 3 maanden 20 kg afgevallen!
Dus ben ook ermee gestart!


Mijn Temple Run record!

LOVE ADELE <3

ThatsHeart

We hadden dit thuis liggen, maar nog nooit gebruikt :)
Dus ben ik er mee begonnen ..
Hopelijk zien we wat resultaat :)

xx

2 opmerkingen: