zaterdag 25 december 2010

My inspiration

Waar heb ik mijn inspiratie gehaald om een blog te starten?

Het begon allemaal toen ik begin van de zomervakantie via Girlscene op de site van MissLipgloss belandde.
Cynthia, een meisje even oud als mij die een blog heeft en over onderwerpen praat waar ik ook erg geïnteresseerd in ben. Ik dacht bij mezelf  'Waarom zou ik dit niet kunnen?'. En nu zie je, ik ben ook een blog begonnen :)
Ik werd verliefd op Cynthia, ze vertelt alles zo perfect, ik ga elke dag nog op haar site.
Zij begon in 2006, en is nu een beroemde blogger in Nederland. Ik hoop ook dat ik zoals haar beroemd wordt, ze is een heel lieve meid. Ze heeft me dus echt geïnspireerd om een blog te starten.

Ik hoop dat jullie haar site wel eens checken..

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten