zaterdag 25 december 2010

Beauty Fashion Life & Musiic

Waarom heb ik dit als blogtitel gekozen?

Ahwel, schoonheid interesseert me dus heeeeeeeeeell erg!!
Ik kijk wel per dag een stuk of 10-20 filmpjes op YouTube over beauty; make-up en haar.
Ik ga jullie dan ook een aantal tips geven over make-up stuff. En ook een aantal foto's van mijn make-up.

Fashion, wie is er niet geïnteresseerd in fashion?? Ik koop altijd low budget kleren, maar omdat het goedkoop is betekent het niet dat het niet mooi is. Ik ga jullie ook een aantal OOTD (Outfit Of The Day) foto's laten zien wanneer ik er getrokken heb :)

Life; Ik ga hier op mijn blog ook een paar mooie of erge momenten van mijn leven delen met jullie :) een soort dagboekje :p

Musiicccccccc; Ik hou van muziekk! Het maakt me altijd zo goed gezind. Ik ga hier dan ook met jullie mijn favoriete liedjes, zangers, lyrics delen..

Hopelijk hebben jullie plezier om mijn blog te lezen :)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten